فراموشی کلمه عبور

ثبت شکایت

نتایج آزمون

درباره ما

جهت مشاوره، خرید سرشماره و پنل پیامک، پشتیبانی و ...

شنبه تا چهارشنبه  از ساعت 8:30 الی 17 با ما در ارتباط باشید.


شماره تماس :

02187700110
02187110
داخلی های 202-203-208


نرم افزار بله و ایتا  

09999901367


ایمیل 

rahcp.ir@gmail.com

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از سامانه پیام کوتاه

کاربر گرامی با توجه اینکه این سامانه جهت اطلاع رسانی و تبلیغات برای عموم می باشد رعایت موارد زیر الزامی است

دقت نمایید کلیه پیامک های ارسالی شما  مانیتورینگ می شود و در صورت مشاهده ی هر گونه تخلف مانند ارسال متون غیر اخلاقی و یا سیاسی.... ضمن مسدود شدن سامانه شما مراتب به  پلیس فتا گزارش داده می شود

 

 

چند مورد از پیامک هایی که تخلف محسوب می گردد
 

1- کلیه پیامک ها با محتوای  غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن

2- سرکار گذاشتن از طریق پیامک  (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال  پیامک با نام بانکها یا اپراتورها

3- کلیه پیامک ها در حوزه پزشکی ،  دارویی ، آرایشی - بهداشتی ، ترک اعتیاد و... بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت مقدور نخواهد بود

 


موارد امنیتی

1- پس از اتمام کار با سامانه حتما از طریق گزینه خروج اقدام نمایید و از بستن مرورگر خودداری نمایید

2- رمز عبور خود را هر چند روز یکبار عوض نمایید و از گذاشتن رمزهای متداول مانند سال تولد، شماره شناسنامه و یا کد ملی خودداری نمایید

3- در منوی تنظیمات می توانید گزینه  "درهنگام ورود به سامانه از طریق پیامک به من اطلاع رسانی شود"  را انتخاب نمایید تا از ورود ها به سامانه مطلع شوید

4- جهت افزایش امنیت می توانید Ip های مجاز برای ورود به پنل را در بخش تنظیمات درج نمایید تا فقط افراد مجاز امکان ورود به سامانه را داشته باشند

5- استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر اصلا توصیه نمی شود و با توجه به رفرش های این مرورگر امکان ارسال چند باره پبامک وجود دارد که در صورت بروز این مشکل مسوولیت ارسال ها و تعهدات مالی آن به عهده خودتان می باشد
 

 

مدارک الزامی جهت ارسال از طرف کاربر

1- کاربر پس از تحویل سامانه ملزم به ارسال کپی کارت ملی خود از قسمت ارسال مدارک می باشد

2- تمامی مجوزها، تعهد نامه ها و معرفی نامه ها میباست از قسمت ارسال مدارک ارسال شود تا در سوابق کاربر بایگانی شود

 

 

شرایط ارسال تعهدنامه خدماتی شدن خطوط

درخصوص تعهدنامه های 50001 و 50009

نماینده می بایست تمامی  تعهدنامه های خدماتی را  تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه به صورت یکجا ارائه فرمایید و از ارسال تعهد نامه به صورت تکی اجتناب فرمایید ( بدیهیست ارسال مدرک برای کاربر به صورت تکی مجاز می باشد )

لیست کلیه تعهدنامه ها را به همراه فایل اکسل شامل لیست تعهدنامه ها که نمونه آن در پیوست درج شده است ارائه فرمایید.

کلیه تعهدنامه های حقوقی در سربرگ شرکت ارائه دهنده  می بایست تکمیل و ارائه شود. 

امکان خدماتی کردن برای تعهدنامه های حقیقی وجود ندارد و تمامی تعهدنامه ها میباست به صورت حقوقی تکمیل شود

درخصوص تعهدنامه های 1000

نماینده می بایست تمامی تعهدنامه ها را تا پایان وقت اداری روز شنبه به صورت یکجا ارائه فرمایید و از ارسال تعهد نامه به صورت انفرادی اجتناب فرمایید. ( بدیهیست ارسال مدرک برای کاربر به صورت تکی مجاز می باشد )

لیست کلیه تعهدنامه ها را به همراه فایل  اکسل شامل لیست تعهدنامه ها که نمونه ان در پیوست درج شده است ارائه فرمایید.

کلیه تعهدنامه های حقوقی در سربرگ شرکت ارائه دهنده می بایست تکمیل و ارائه شود. تکمیل کلیه اطلاعات الزامی است  تعهدنامه های حقیقی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تماس با ما

قیمت شارژ

نرخ شماره

تعرفه نمایندگی

تعرفه کاربری

شماره حساب

احراز هویت دو مرحله ای